Billetter og bordbestilling til Rabra

Innhold

Vi arrangerer en annerledes skoleuke 13. - 20. desember, vår egen RABRA-uke hvor vi har show og restaurant.

RABRA har blitt en tradisjon som i stor grad omfatter verdiene som skolen vår bygger på, nemlig læring, fellesskap, livsglede, kultur og utvikling. Gjennom å sette seg uante mål, samarbeide med andre, åpne skolens dører og presentere produkter tror vi at elevene lærer nye sider ved seg selv.

Uka når sitt høydepunkt onsdag 20. desember. De ulike aktivitetene vil vise hva de har gjort denne kvelden.

Det blir salg av ting elevene har laget. Overskuddet går til vennskapsskolen vår i Soweto.

RAstauranten har 2 bordsettinger og RAshow 2 forestillinger i løpet av ettermiddagen/kvelden.

Frist for bordestilling

Mandag 18.12.
OBS: Du trenger ikke billett til show dersom du kun skal spise i RAstauranten.

Billetter til Rashow

Billettsalget foregår på skolen.

• Elevene som går på Ra får se generalprøven onsdag, i løpet av dagen.
  • Foresatte for elever på 8.trinn og 10A + 10B kan kjøpe 2 billetter til første show kl.17.00.
  • Foresatte for elever på 9.trinn og 10C + 10D kan kjøpe 2 billetter til andre show kl.19.30.

Billettene kan kjøpes fredag 15.12 og mandag 18.12 på skolen.

Billettene koster 75-150 kr per person, du velger selv hvor mye du har mulighet/lyst til å betale. Dere kan betale med kort eller kontant, men helst nøyaktig beløp hvis det brukes kontanter.

Tirsdag 19.12 og onsdag 20.12 selges eventuelle restbilletter. Her er det første”mann” til mølla-prinsippet som gjelder.

Meny og bestilling RAstaurant

Elevene i RAstauranten steller i stand to bordsetninger, klokka 16.00 og 18.30.
Vi har plass til +-75 på hver bordsetning, så her er det førstemann til mølla!
Pris 250,-

Vi selger også brus for 15,-

Meny 1:

Forrett: Tapasbrett
Hovedrett: Lasagne m/salat og focaccia
Dessert: Brownie og is

Meny 2:

Forrett: Tapasbrett
Hovedrett: Kalkun med/stuffing, potet, grønnsaker og fløtesaus
Dessert: Ostekake

Når du bestiller må du skrive hvilken bordsetting du ønsker å bestille bord til, hvor mange dere er og hvor mange dere ønsker av hver meny. Betal helst med kort ved ankomst i RAstauranten.

Mal for bestilling

Bordsetting (16.00 eller 18.30):

Antall personer totalt:

Antall meny 1:

Antall meny 2:

Allergiinformasjon:

Sett inn navn på eleven din:

Bestillinger sendes til:
Bordbestilling janne.gry.olsen@larvik.kommune.no